طالع بینی هندی مرد متولد بهمن

سایت تفریحی و سرگرمی سیب/ جذب چت

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

طالع بینی هندی مرد متولد بهمن

طالع بینی هندی مرد متولد بهمن

سیاره هادی ماه بهمن اورانوس است که باعث می شود مرد متولد این ماه طبیعتی منفعل و گوشه گیر داشته باشد و دچار سوء تفاهمات گوناگون شود. گرچه به نظر می رسد که انگیزه های او تا حدودی اسرارآمیز است، لیکن شما نباید توضیحاتی از او بخواهید که خودش میل ندارد بدهد. برای آشنایی با او باید نیمی از راه را خودتان بروید.

در ارتباط با مرد متولد بهمن از جر و بحث و دخالت در امور خصوصی او برهیزید. خود را درگیر و مشغول اشخاص دیگر نکنید و در عین حال نسبت به تعلقات او حسادت نشان ندهید. از گفته های مرموزی که او مکرر و فراوان به زبان می آورد، رنجش به دل راه ندهید.

مرد متولد بهمن جذاب ترین مرد در طالع بینی است .هم مرد و هم زن متولد بهمن برج مثل آهن ربا مردم را به خود جذب می كنند. آنها اغلب از سن چهل سالگی چاق می شوند. مرد متولد این برج از ویژگیهای آسمانی و هیكل خوبی برخوردار است و باعث می شود كه خیلی ها دچار تپش قلب شوند.

وقتی بفهمد او همان كسی است كه شما به دنبالش هستید، در جهت مخالف شما می دود. او را در هر گروه یا انجمنی می توانید پیدا كنید مطمئن باشید كه عضو هر گروهی باشد، به نحو شایسته ای عمل می كند در ضمن او روابط عمومی خوبی دارد و دوستان زیادی پیدا می كند. بطور كلی او كسی است كه می توانید در حالیكه در گفتگوی مهمی شركت كرده، خوب گوش دهد و بفهمد كه در آن سر سالن چه اتفاقی می افتد.

مرد متولد بهمن بسیار تیز بین است اما وقتی نوبت به مسایل عاشقانه می رسد مثل خفاش كور می شود. اما اگر در مورد معجزه های عقلانی صحبت كنید، او بهترین است.

پسرهای متولد بهمن در سنین پایین خانه را ترك می كنند تا بالهایشان را باز كنند و در آسمان پرواز كنند. آنها می خواهند چیزهای جدیدی یاد بگیرند. این مردان عاشق ورزش هستند، انها از شطرنج لذت می برند و از آنجا كه می خواهند از مغزشان استفاده كنند حتی ممكن است تمبر جمع آوری كنند . آنها دوست دارند كه دیدشان را وسیع تر كنند و برای شر و ور گفتن در مورد دیگران وقت ندارند .

مرد متولد بهمن فوق العاده رك است. وقتی بدخلق است ، به طعنه رك می شود. در چنین مواقعی در مقابل اظهار نظرهای او باید پوست كلفت باشید. گاهی آنقدر سرد و یك دنده می شود كه بدجوری از دستش ناراحت می شوید.

بسیاری از مردم با مردان متولد برج بهمن مشكل عاطفی پیدا كرده اند و پس از این تجربه غمگینتر و عاقلتر شده اند . و قبول كرده اند كه شكست خورده اند.



مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: